080 40 80

Dostava

1. Način in strošek dostave in obdelave naročila

Naročene artikle lahko prevzamete osebno na lokaciji trgovine v Murski Soboti ali vam jih dostavimo na vaš dom preko kurirske službe. Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in Paketek, ki večinoma dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.

Artikli, naročeni na Tratnjek.si, so odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni. Preko telefonskega klica ali ob osebnim obiskom trgovine bomo z veseljem skupaj z vami poiskali ustrezno rešitev. V primeru garancije ali servisa se po nakupu lahko pokličete na 080 40 80.

2. Brezplačna dostava

Naše naprave odpošljemo brezplačno.

Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila – Naslov za dostavo. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila.

3. Dobavni roki

Produkti, ki so na zalogi v našem skladišču bodo z veliko verjetnostjo dostavljeni že nslednji delovni dan, v kolikor je bilo oddano naročilo in so pogoji za dobavo izpolnjeni do 12:00 ure, odvisno od kurirske službe.

Rok dobave artiklov, ki so razpoložljivi v skladišču dobavitelja, se razlikuje od dobavitelja do dobavitelja, večinoma je to od 2 do 8 dni. Pred oddajo naročila imate možnost preveriti rok dobave.

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Če boste nekaj dni odsotni, nam v opombah navedite željeni datum odpreme vašega naročila. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedni naslov. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo skušali čimprej dobiti in kupca obvestili o terminu dobavljivosti. Ko kupec odda naročilo, prejme potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko kupec obrne za primer vprašanj oz. pripomb v zvezi z naročilom. kot prodajalec se bomo potrudili, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere daljši, bomo sporočili termin dobave. Artikle, ki so na zalogi, bomo posalali takoj in artkikle, ki pa jih ni na zalogi pa takoj, ko jih dobimo v skladišče.

4. Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite paket in nas o tem čimprej obvestite.